Integratie van offline marketing en online marketing
Hoewel wij ons voornamelijk profileren als een online mediabureau, verzorgen wij ook offline media voor onze klanten. Denk hierbij aan visitekaarten, folders, flyers en posters. Door drukwerk slaan wij een brug tussen offline marketing en online marketing. De doelgroep ziet immers meer dan alleen een beeldscherm.
Verbinden van twee werelden
Met ons drukwerk verbinden wij offline met online. Zo zetten wij bijvoorbeeld drukwerk in voor het aanbieden van beknopte, maar tastbare, informatie. Om vervolgens te verwijzen naar speciaal ontwikkelde webpagina's voor additionele informatie en verdere interactie met de doelgroep. Met de juiste inzet van drukwerk ontstaat er synergie tussen de online en offline wereld. En dat is iets wat wij graag bereiken.
Onze werkwijze
Tijdens het verzorgen van drukwerk doorlopen wij de volgende stappen:
Ontwerp
We beginnen de ontwikkeling van visitekaarten, folders, flyers of posters met een doeltreffend ontwerp. Er zijn veel verschillen tussen web en print, zowel in opmaak als kleurcodering en resolutie. Hier houden wij rekening mee tijdens het ontwerpen van het drukwerk.
Controle
Voordat we het ontwerp tastbaar maken, laten wij het digitale bestand eerst door onze klant controleren. Dit is hèt moment waarop er nog tekstuele of grafische wijzigingen kunnen worden doorgevoerd. Een belangrijk moment, want niemand is tevreden met 1250 folders waarop foutieve informatie staat vermeld.
Drukken
Na accordatie van het ontwerp sturen wij de digitale bestanden naar de drukker. Wij werken nauw samen met een uitstekende drukkerij, die binnen enkele werkdagen het drukwerk bij onze klant aflevert.
Praktijkvoorbeelden
Geen woorden maar daden. Wij hebben drukwerk verzorgd voor o.a. de volgende klanten: