Meer dan 780% groei in bezoekersaantallen
Voor Podozorg Nederland en haar deelnemers publiceren wij sinds september 2015 iedere week nieuwe blogartikelen omtrent voet- en houdingsklachten, steunzolen en andere gerelateerde onderwerpen. Alle blogartikelen worden getoond op zowel de hoofdwebsite als de 100 bijbehorende praktijkwebsites. Door middel van zogeheten “canonical tags” zorgen wij ervoor dat Google ons geen strafpunten geeft voor dubbele content.
Iedere week kennis delen
De wekelijkse blogartikelen van Podozorg Nederland worden gescand door de robots van Google. Het algoritme rangschikt deze artikelen vervolgens op basis van thema en relevantie. Hoe meer relevant voor een specifiek thema, hoe hoger de score wordt.
De blogartikelen gaan specifiek in op onderwerpen omtrent podologie, waardoor de websites van Podozorg Nederland steeds beter gevonden op belangrijke zoekwoorden zoals “ontstoken peesplaat”, “dikke enkels” of “bult onder voet”. Resulterend in een groei van meer dan 780% in organische (niet betaalde) bezoekersaantallen sinds 2015!
Adwords advertenties voor Podozorg praktijken
Naast de goede vindbaarheid in de organische zoekresultaten, zijn de Podozorg deelnemers ook goed vindbaar in betaalde zoekresultaten. Voor tientallen praktijken verzorgen wij advertenties door middel van Google Adwords.
Adwords is uitermate geschikt voor de Podozorg praktijken, omdat de zoekresultaten worden getoond op basis van locatie. Wanneer de bezoeker bijvoorbeeld zoekt in de omgeving van Eerbeek, worden er alleen advertenties getoond van Podozorg Eerbeek. Zo bereikt de praktijk alleen de doelgroep die voor haar relevant is.
Over zoekmachine marketing
Door middel van weldoordachte zoekmachine marketing laten wij de websites van onze klanten groeien en bloeien. Benieuwd hoe het vergroten van de vindbaarheid van onze klanten in zijn werk gaat? Bekijk onze werkwijze via de onderstaande knop.