Iedere week een nieuw bericht
Voor dr. Schröder plaatsen wij iedere week een nieuw bericht op de Facebook-, Twitter- en LinkedInpagina. Op deze kanalen bespreken wij allerlei onderwerpen met betrekking tot chirurgie, technische innovaties, rugklachten en bijbehorende behandelmogelijkheden. Door de frequente berichten blijft dr. Schröder actief op social media. Een belangrijke zaak, want slecht beheer en onderhoud is dodelijk voor de uitstraling van de chirurg.
Interactie met de doelgroep
Naast het plaatsen van berichten, krijgen wij via social media veel vragen binnen van de doelgroep. Vaak kunnen wij zelf binnen korte tijd een gedegen antwoord geven, maar bij zorgvragen spelen wij deze eerst door aan dr. Schröder. Door veel interactie behoudt dr. Schröder een goede relatie met zijn doelgroep.
Over social media onderhoud
Wij blijven met de doelgroep van onze klanten in gesprek, over belangrijke en onbelangrijke zaken. Benieuwd hoe het onderhoud van de social media van onze klanten in zijn werk gaat? Bekijk onze werkwijze via de onderstaande knop.