Meer dan 135% groei in bezoekersaantallen
Op de website van dr. Schröder hebben de blogartikelen een prominente plek. Met een reden, want door regelmatig nieuwe blogartikelen te schrijven laat de neurochirurg zien dat hij actief is in zijn vakgebied. Daarnaast wordt de website door de blogartikelen steeds beter gevonden op belangrijke zoektermen als “rugpijn en roken”, “zwelling na operatie” of “nekhernia operatie”. En dat zien we terug in de webstatistieken!
Online succes door content marketing
De blogartikelen van dr. Schröder worden gescand door de robots van Google. Het algoritme rangschikt deze artikelen vervolgens op basis van thema en relevantie. Hoe meer relevant voor een specifiek thema, hoe hoger de score wordt. Omdat de blogartikelen specifiek ingaan op onderwerpen omtrent nek- en rugaandoeningen, wordt de website van dr. Schröder steeds beter gevonden op gerelateerde zoekwoorden. Resulterend in een groei van meer dan 135% in organische (niet betaalde) bezoekersaantallen in 2017!
Toename in Engelstalige bezoekers
We zien vanaf februari 2017 ook een grote stijging in bezoekersaantallen op backnecksurgery.com, de Engelstalige website van dr. Schröder. Met name op de zoektermen “hernia in neck” en “neck hernia symptoms” scoort de Engelstalige website uitstekend in de zoekresultaten. Goed nieuws, want zo krijgt dr. Schröder steeds meer internationale bekendheid!
Over zoekmachine marketing
Door middel van weldoordachte zoekmachine marketing laten wij de websites van onze klanten groeien en bloeien. Benieuwd hoe het vergroten van de vindbaarheid van onze klanten in zijn werk gaat? Bekijk onze werkwijze via de onderstaande knop.