Driemaal per week een nieuw bericht

Voor het Hielpijncentrum plaatsen wij driemaal per week een nieuw bericht op de Facebook- en Twitterpagina. Op deze kanalen bespreken wij allerlei onderwerpen met betrekking tot hielpijn, nieuwe blogartikelen van de specialisten en behandelingen van hielklachten. Door de frequente berichten blijft het Hielpijncentrum actief op social media. Een belangrijke zaak, want slecht beheer en onderhoud is dodelijk voor de uitstraling van het collectief.

Bekijk de Facebookpagina

Social media onderhouden van het Hielpijncentrum

Interactie met de doelgroep

Naast het plaatsen van berichten, krijgen wij via social media veel vragen binnen van de doelgroep. Vaak kunnen wij zelf binnen korte tijd een gedegen antwoord geven, maar bij zorgvragen spelen wij deze eerst door aan het Hielpijncentrum. Door veel interactie behoudt het Hielpijncentrum een goede relatie met haar doelgroep.

Social media onderhouden van het Hielpijncentrum

Over social media onderhoud

Wij blijven met de doelgroep van onze klanten in gesprek, over belangrijke en onbelangrijke zaken. Benieuwd hoe het onderhoud van de social media van onze klanten in zijn werk gaat? Bekijk onze werkwijze via de onderstaande knop.

Bekijk onze werkwijze