Driemaal per week een nieuw bericht
Voor Ortho Fleur plaatsen wij driemaal per week een nieuw bericht op de Facebook- en Twitterpagina. Op deze kanalen bespreken wij allerlei onderwerpen met betrekking tot beugels, orthodontie, tips en andere wetenswaardigheden. Door de frequente berichten blijft Ortho Fleur actief op social media. Een belangrijke zaak, want slecht beheer en onderhoud is dodelijk voor de uitstraling van de orthodontiepraktijk.
Interactie met de doelgroep
Naast het plaatsen van berichten, krijgen wij via social media veel vragen binnen van de doelgroep. Vaak kunnen wij zelf binnen korte tijd een gedegen antwoord geven, maar bij zorgvragen spelen wij deze eerst door aan Ortho Fleur. Door veel interactie behoudt Ortho Fleur een goede relatie met haar doelgroep.
Over social media onderhoud
Wij blijven met de doelgroep van onze klanten in gesprek, over belangrijke en onbelangrijke zaken. Benieuwd hoe het onderhoud van de social media van onze klanten in zijn werk gaat? Bekijk onze werkwijze via de onderstaande knop.